جلسه شورای ترافیک شهرستان بهاباد با حضور معاون برنامهریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و با حضور اعضای شورا برگزار شد.
جلسه شورای ترافیک شهرستان بهاباد به ریاست حسین زینلی معاون برنامهریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و با حضور اعضای شورا برگزار شد.
▫️حسین زینلی با تأکید بر ضرورت همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط در اجرای مصوبات شورای ترافیک، بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، فرهنگسازی در حوزه رانندگی ایمن و افزایش نظارتها به منظور کاهش حوادث ترافیکی و حفظ جان شهروندان تأکید کرد.
▫️در این نشست، آخرین وضعیت حوادث و سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی و معابر شهری شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و اعضا راهکارهای لازم برای کاهش تصادفات، ارتقای ایمنی تردد و رفع نقاط حادثهخیز را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
▫️همچنین تصمیماتی در خصوص مدیریت ترافیک در ایام عزاداری ماه محرم اتخاذ شد.
کاروان سلامت بهاباد در مسیرِ خدمت به مردم
مادر سردار شهید رفیعیان بهابادی به فرزند شهیدش پیوست
مادرسردارشهید محمدرفیع رفیعیان بهابادی به فرزند شهیدش پیوست
دیدار رئیس هلال احمر بهاباد با مدیرعامل شرکت معدنی وصنعتی ...
نودوهفتمین موج خروش عزت و اقتدار مردم بهاباد برگزارشد
نود ویکمین تجمع خروشان مردم بهاباددرخیابان امام برگزارشد
جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد برگزار شد
ادای احترام مسئولان بهاباد به مقام شامخ شهدا همزمان با سوم ...
روابط عمومی های برتر ادارات بهاباد تجلیل شدند
جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات بهاباد برگزارشد
حضور هیات عزاداری مسجد جامع بهاباد درحسینیه فاطمیه
کاروان سلامت بهاباد در مسیرِ خدمت به مردم
طرح جهادی «شهید عجمیان»، رنگ جهاد را بر دیوار مدارس بهاباد ...
توقف جنگ در همه جبههها مطالبه جدی جبهه مقاومت است
مراسم شیرخوارگان حسینی دربهاباد برگزارشد
مادر سردار شهید رفیعیان بهابادی به فرزند شهیدش پیوست
برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان بهاباد
مادرسردارشهید محمدرفیع رفیعیان بهابادی به فرزند شهیدش پیوست
حضور معاون سیاسی استاندار یزد در مراسم ترحیم مادر بزرگوار ...
شکارچی غیرمجاز در بهاباد پیش از شلیک زمینگیر شد